Промоција на нова пудра од органскиот бренд Dr. Hauschka


Здраво драги читатели,

Вчера во концептуалното кафуле „Концепт 37“ се одржа средба на новинари и блогери на кои беше промовирана течната пудра  на брендот за природна, органска козметика Dr. Hauschka. На настанот зборуваше Лозенка Павлеска, дипломиран фармацевт и застапник на Dr. Hauschka за Македонија, која го претстави новиот производ , неговите својства и главните состојки.
 


Новиот производ Dr. Hauschka Foundation ги прикрива малите дамки, сенки и зони на црвенило, без сокривање на вашата личност. Лесно се нанесува и комбинира, доаѓа во 5 нијанси со воздушеста текстура и ја негува кожата со високо-квалитетни растителни масла, восоци и екстракти од медицински растенија. Пудрата на Dr. Hauschka не само што овозможува радијално вибрантен и воедначен тен, туку ѝ помага на кожата да ја задржи својата влага и ја штити од надворшните влијанија. Формулата содржи комбинација од екстракти од медицински растенија со минерални пигменти и растителни восоци и масла, вклучувајќи екстракти од калинка, макадемија и кокос. 


На самиот настан г-ѓата Павлеска го кажа она што јас секогаш ви го велам вам, а тоа е дека од огромна важност е она што ќе го нанесеме на лицето, не само како крема, туку и како пудра. Ние може да го негуваме лицето со најдобрата можна козметика 100% органска и чиста, меѓутоа верувејте ми, доколку потоа ставиме пудра која ги затвора порите и кожата не може да дише, џабе ни е целата нега. Вистина е дека целта на пудрата е да го изедначи тенот и да ги прикрие малите недостатоци на кожата, меѓутоа треба да ја остави кожата да дише.



Сите присутни гости од медиумите можеа да ги пробаат пудрите и сами да си одберат соодветна нијанса.



 Јас толку бев нетрпелива да ви го претставам овој прекрасен производ, што едвај дочекав денес да го нанесам на кожата на лицето и заедно со сите вас да ги разгледам ефектите на покривност и функционалноста на оваа пудра.

Јас ја одбрав нијансата бр. 2 (како што веќе напоменав има 5 нијанси), затоа што најдобро одговара на мојот светол тен. Најнапред би сакала да ви ја покажам текстурата на самиот производ и да проговорам за составот. Еве пудрата која јас ја одбрав изгледа вака



Пудрата на допир воопшто не е масна, иако во нејзиниот состав има прекрасни масла како макадамија, авокадо, јојоба и кокос, кои одлично ја негуваат кожата, ја прават помека, сјајна и и даваат здрав изглед на самата кожа. Текстурата е многу лесна и без проблам се размачкува на кожата на лицето што мене лично многу ми се допадна. Ја нанесов за десет секунди, толку лесно, исто како да нанесуваш крема. Друго нешто што многу ми се допадна е што пудрава се прелева со самата кожа (станува еден вид на втора кожа), не остава траги, значи никој нема ни да забележи дека имате пудра а ќе ви се восхитува на изедначениот тен. Еве, јас ја нанесов на претходно исчистена, тонизирана и нахранета кожа со производите на Dr. Hauschka за кои веќе говорев на самиот блог и резултатот беше следниов:


Како што може да забележите воопшто и да не се познава дека имам пудра, тенот е изедначен, имам многу здрава боја на кожата, и воопшто нема потреба да одозгора нанесам било каква друга пудра во прав. Друго нешто многу важно е што кожата не свети (нешто кое е особено важно за девојките кои имаат комбинирана или масна кожа), а сепак е нахранета. Јас навистина го обожавам природниот ефект кој го дава оваа пудра, според мене тоа е и целта на пудрите кои треба да ги прикријат недостатоците, без да ја сокријат вашата личност. Како што вели и самото мото за овој производ: - Природна беспрекорна јас.

Еве го ефектот на пудрата од поблизу


Се надевам дека и оваа рецензија ви се допадна и дека ќе одлучите да ја купите оваа пудра. Многу девојки во изминатиов период ме прашуваа да им препорачам пудра која е природна и која може да направи да блеска нашата кожа. Еве, ви ја препорачувам токму оваа.


Голем поздрав до сите мои читатели и до следната статија

Вики


Comments