Пробав за вас: путер за коса од авокадо на Alverde


Откако на еден од форумите на кои сум член, споменав дека го користам путерот за коса од авокадо на Alverde , добив навистина многу пораки дали е функционален, како се употребува, како делува итн. Токму затоа, решив да напишам една статија за овој производ и подетално да го претставам, со слики од употребата на самиот и ефектите и дејството кое го има врз косата.

Најнапред мора да ви кажам дека овој производ ме воодушеви уште од првото нанесување. Веќе сум огромен фан на овој путер. Продолжете да ја читате статијата и ќе дознаете зошто.

На почетокот како и за секој производ, ајде да ја разгледаме декларацијата на овој путер со цел да видиме за кои состојки станува збор и како истите делуваат врз косата. 

Од самата декларација може да забележите дека има прекрасни масла за коса и путери кои одлично негуваат и се спас за сува и оштетена коса како на пример: рицинусово масло, масло од авокадо, шеа путер, масло од соја, какао путер. Името на самиот производ, односно путер за коса, на почетокот може да ве исплаши и да помислите којзнае колку е масен овој производ, меѓутоа не грижете се, производот го прави она за кое е наменет, а воопшто не ја масти косата.

Структурата на овој производ е доста густа, навистина делува како богат путер како на пример оние за сува кожа на телото, мирисот е прекрасен, не знам точно како да ви го објаснам, меѓутоа верувајте ми премногу ќе ви се допадне. Структурата не е ни масна ни премногу течна, според мене е перфектна за она за што е наменет.


 На самата декларација на македонски јазик, напишано е дека овој путер се употребува на два начина и тоа: како третман пред шампонирање и како серум за оштетени врвови по шампонирањето.

За првиот начин, според производителот, овој путер се нанесува на сува коса и се држи околу 10 мин. Со оглед на големото присуство на масни компоненти во самиот путер, без разлика на тоа што во формулата има и глицерин и вода, јас лично би ви препорачала да го користите на благо навлажнета коса и тоа само по должината на косата. Јас најискрено путеров го пробав и на сува и на благо навлажнета коса, чисто за да видам дали има промена во крајниот резултат, и ви велам дека сјајот на косата е многу поголем доколку производов се користи на благо навлажнета коса (не мокра, само малку навлажнета). Влакното е многу посветло и бојата на самата коса е поубава. Може да го држите и нешто повеќе на косата. Јас направив проба и еднаш го држев и до 20 мин. и резултатот беше фантастичен.
.

Како серум за врвови се користи по шампонирањето, јас најискрено го нанесов на веќе исушена коса. Значи на мокра коса ставив малку арганово масло, ја засушив косата со фен, и на сува коса нанесов од путерот и верувајте ми навистина е фантастичен, доколку се употребува и на овој начин. Косата ја остава прекрасно мека, сјајна, заштитена и што е најважно прекрасно мириса.

Овој путер доаѓа во пакување од 200 мл. и цената му е 209 денари, а може да го најдете во продажните места на ДМ маркет.

Еве за на крај да ви го покажам и ефектот врз самата коса. Го нанесов и пред и после шампонирање: најнапред на благо навлажнета коса го држев околу 15 мин., а потоа и на сува коса само на врвовите.


Верувајте ми, косата имаше толку многу сјај и живост, што дента пријателите што ме сретнаа по улица ме прашуваа што сум правела со косата, да не сум ја променила бојата или слично. Еве, ова е она што го направив, едноставно ставив од овој путер.


Како производ овој путер дефинитивно го препорачувам кај девојките кои имаат сува и оштетена коса и тоа еднаш неделно обавезно, а оние девојки кои имаат масна коса нека не претеруваат, доволно е да го користат еднаш на две недели и тоа само по должината на косата, никако на коренот, со оглед на големото присуство на масла и путери во самиот производ.

Се надевам дека и оваа статија ви беше од корист, и дека ќе се одлучите да го пробате овој путер и да се уверите во неговото дејство, ефикасност и перформанс.

Поздрав и до скоро читање.
Вики

Comments

  1. Go kupiv i edvaj cekam da go probam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Здраво драга Елена, многу ми е мило. Едвај чекам да ми кажеш како ти се допаднал и каков ефект има кај тебе. Поздрав и до скоро слушање.

      Delete

Post a Comment