Флеки и дамки на кожата на лицето? Решението е Eclat од Gamarde


Здраво драги мои,

во денешнава статија би сакала да ви претставам три неизбежни производи од колекцијата Eclat на Gamarde (дневна, ноќна крема и серум) кои ефикасно ги намалуваат флеките на лицето и ја спречуваат нивната појава, без разлика дали станува збор за флеки предизвикани од сонцето или оние кои се јавуваат за време на бременоста.

Во изминатиов период, особено за време на летото, многу девојќи кои имаа проблем со темни дамки или флеки на лицето ме прашуваа каков производ да користат, така да оваа колекција ја истестирав на себе со цел да ви помогнам во изборот и да ви кажам какви всушност резултати дава и зошто.

Јас имам многу светла и чувствителна кожа така да за време на летниот период, доколку убаво не се заштитам, ми се појавуваат дамки од сонцето. Како што реков, ги истестирав на себе двете креми (дневна и ноќна) и серумот за време на трите месеци: јуни, јули и август. Оваа колекција по правило се користи од октомври до март месец, затоа што има за цел да на некој начин ја подготви кожата за летниот период, меѓутоа верувајте ми си реков, ако овие производи успеат да ги намалат флеките кои секоја година ми се појавуваат за време на летото и да ја спречат појавата на нови, тогаш од мене има чиста 10-ка. Епа токму така и беше, од мене оваа колекција има чиста 10-ка.

Ајде најнапред да ја разгледаме декларацијата на секој од производите посебно и да прокоментираме какви состојки содржат и како истите делуваат врз нашата кожа.

Дневна крема

INGREDIENTS : Aqua (Water), coco-caprylate/caprate, Helianthus annuus (Sunflower) seed oil*, Arctostaphylos uva ursi (Bearberry) leaf extract*, sucrose distearate, parfum (Fragrance), Glycerin, sucrose stearate, cetearyl alcohol, Gamarde aqua (Gamarde Water), Glycyrrhiza glabra (Licorice) root extract*, glyceryl stearate citrate, Glycine soja (Soybean) oil*, Argania spinosa (Argan) kernel oil*, glyceryl caprylate, Malpighia punicifolia (Acerola) fruit extract*, Maltodextrin*, tocopherol, Bisabolol, Citrus aurantium amara (Bitter Orange) leaf/twig oil*, Pelargonium graveolens (Rose Geranium) flower oil*, Lavandula hybrida (Lavandin) oil*, Cymbopogon martini (Palmarosa) oil*, Achillea millefolium (Yarrow) oil, Carum petroselinum (Parsley) seed oil, Cinnamomum camphora bark oil, Gaultheria procumbens (Wintergreen) leaf oil*, Daucus carota sativa (Carrot) seed oil, Apium graveolens (Celery) seed oil, Ocimum basilicum (Basil) oil*, xanthan gum, citric acid, citral, citronellol, farnesol, geraniol, limonene, linalool.
*ingrédient d’origine Biologique




Од самата декларација може да видиме дека станува збор за еден производ во кој максимално е искористена моќта на природата и билките во лечењето на флеките на кожата. Оваа формула Gamarde ја има патентирано како GWE (Gamarde White Effect). На четврта позиција (како база на самата крема) се наоѓа една многу важна и екстремно ценета билка, екстрактот од мечкино грозје (или во декларацијата Arctostaphylos uva ursi (Bearberry) leaf extract), која има голема избелувачка моќ, благодарение на состојката наречена арбутин присутна во неа. Во оваа крема таа одлично е искомбинирана со витаминот Ц (во декларацијата ќе го најдете како Acerola), така да, овој производ освен избелувачко има и огромно антиоксидантно дејство врз самата кожа. Екстрактот од мечкино грозје во својата функција е потпомогнат од прекрасната комбинација на етерични масла како босилек, целер, лаванда, горчлив портокал и зимзелена кои имаат антибактериско и омекнувачко влијание врз самата кожа. Како масла присутни се сончогледово, арганово и масло од соја, кои одлично се избалансирани од страна на глицеринот, термалната вода од Гамард и една состојка која се нарекува coco-caprylate/caprate, така да оваа крема лесно се впива, не го масти лицето и не остава масна трага, а истовремено перфектно ја хидрира и храни кожата. Структурата е кремасто - флуидна и лесно се нанесува на кожата. Оваа крема се нанесува на убаво исчистено лице наутро, по нанесувањето на серумот за избелување на кожата. Цената на оваа крема е 1890 денари.

2. Ноќна крема

INGREDIENTS : Aqua (Water), Helianthus annuus (Sunflower) seed oil*, cetearyl alcohol, Elaeis guineensis (Palm) oil*, Arctostaphylos uva ursi (Bearberry) leaf extract*, parfum (Fragrance), Glycerin, cetearyl glucoside, Gamarde aqua (Gamarde Water), Glycyrrhiza glabra (Licorice) root extract*, glyceryl stearate citrate, Glycine soja (Soybean) oil*, Argania spinosa (Argan) kernel oil*, glyceryl caprylate, Malpighia punicifolia (Acerola) fruit extract*, Maltodextrin*, tocopherol, Bisabolol, Citrus aurantium amara (Bitter Orange) leaf/twig oil*, Pelargonium graveolens (Rose Geranium) flower oil*, Lavandula hybrida (Lavandin) oil*, Cymbopogon martini (Palmarosa) oil*, Achillea millefolium (Yarrow) oil, Carum petroselinum (Parsley) seed oil, Cinnamomum camphora bark oil, Gaultheria procumbens (Wintergreen) leaf oil*, Daucus carota sativa (Carrot) seed oil, Apium graveolens (Celery) seed oil, Ocimum basilicum (Basil) oil*, xanthan gum, citric acid, citral, citronellol, farnesol, geraniol, limonene, linalool.
*ingrédient d’origine Biologique


Оваа крема за разлика од дневната има побогата и покремаста структура и одлично ја храни кожата во текот на ноќта. Состојките горе доле се исти како и со дневната, секако со мали варијации во формулата со цел да се прилагоди за ноќна нега на кожата. Целта на оваа крема е да го продолжи дејството на дневната крема и во текот на ноќта, и секако да ја подобри целокупната состојба на самата кожа. Се нанесува мала количина на убаво исчистено лице навечер, по употребата на серумот. Цената на ноќната крема е 2060 денари.

3. Серум за лице

INGREDIENTS : Aqua (Water), Glycerin, Aloe barbadensis leaf extract*, Gamarde aqua (Gamarde Water), silica, Arctostaphylos uva ursi (Bearberry) leaf extract*, Glycyrrhiza glabra (Licorice) root extract*, glyceryl caprylate, Olus oil, Achillea millefolium (Yarrow) oil, Carum petroselinum (Parsley) seed oil, Cinnamomum camphora bark oil, Gaultheria procumbens (Wintergreen) leaf oil*, Daucus carota sativa (Carrot) seed oil, Apium graveolens (Celery) seed oil, Ocimum basilicum (Basil) oil*, xanthan gum, sclerotium gum, citric acid, geraniol, limonene, linalool.
*ingrédient d’origine Biologique


Концентрираната формула и моќта на билките го прават овој серум вистинка бомба за прекрасна кожа без флеки и темни дамки. Овој серум ги има скоро истите активни состојки како и двете креми, меѓутоа во многу поконцентрирана и уникатна формула. Структурата воопшто не е масна и навистина многу лесно се впива во кожата со оглед на тоа што како база има термална вода од Гамард во комбинација со алое вера екстракт и глицерин. Целта на овој серум е да ја подготви кожата за соодветната крема (дневна или ноќна) и да го зголеми ефектот и дејството на самата крема. Се користи на убаво исчистено лице, двапати дневно: наутро и навечер. Цената на овој серум е 2180 денари.

Би сакала да ви дадам неколку додатни информации за оваа колекција кои според мене се од особено значење.


Најнапред би сакала да кажам дека сум гледала навистина многу колекции кои се специјално наменети за избелување на кожата, меѓутоа верувајте ми ниедна немала толку ефикасни состојки на толку висока позиција во декларацијата (многупати ви имам објаснето дека колку една состојка е повисоко во декларацијата толку нејзиното присуство е поголемо во самата крема). Обично сум гледала креми на чија опаковка пишува крема со оваа или онаа состојка, а кога ќе свртам да ја разгледам декларацијата, рекламираната состојката е на крајот од листата (некаде под 1% од целокупниот производ, ни трага ни глас од неа). Овде како што можевте да видите важни состојки како екстрактот од мечкино грозје се наоѓа на четврто место, состојки како арганово масло, витамин Ц, витамин Е и други, се наоѓаат на средина на кремата. Присуството на етеричните масла не е преголемо и одлично избалансирано што е квалитет плус, со оглед на тоа што кога станува збор за етеричните масла не треба да се претерува и тука важи правилото помалку е повеќе. Токму поради малото присуство на етеричните масла и одличната избалансираност со останатите состојки во фомулата, оваа крема може слободно да ја употребуваат и трудниците без никаков ризик или страв. Токму овде се гледа умешноста на тимот на Гамард, кој успеал да создаде крема која е сигурна и за идните мајки. Друга многу важна информација е фактот што без разлика на тоа што кремава се базира на состојки кои имаат високо избелувачко, антибактериско и омекнувачко дејство, ниедна од состојките не е фотонестабилна. Ете зошто се одлучив да ја користам за време на летниот период, инаку не би се ни осмелила да користам крема со фотонестабилни состојки кои во контакт со сонцето би предизвикале уште повеќе флеки и дамки на лицето.


Мене лично кремава многу ми помогна за време на летниот период во оддржување на здравјето на кожата и во спречувањето на несаканите дамки и флеки на лицето и планирам повторно да ја земам и да ја користам. Топло ви ја препорачувам на сите вас кои се борите со истава проблематика и ви советувам да започнете уште од сега, и да ја користите се до март месец со цел да ја подготвите кожата за идното лето, а и воедно да ја негувате.

Веќе ви ги кажав цените за секој од производите посебно и секако, некои од вас би помислиле дека треба да потрошат многу пари за неа. Меѓутоа, Gamarde Macedonia е една од ретките фирми која има за цел своите производи да ги доближи до сите нас и да даде можност на поголемиот дел од клиентите да ги пробаат овие прекрасни производи што навистина е за поздрав и почит. Овојпат Gamarde за вас подготви една навистина специјална и прекрасна понуда односно: сите оние кои ќе сакаат да ја пробаат комплетната колекција и да се уверат во нејзината ефикасност, Gamarde направи специјални пакети на овие три производи 2+1 каде ги плаќате само ноќната крема и серумот, а дневната ја добивате гратис, како подарок од Gamarde. Заштедувате 1890 денари што е повеќе од одлично.

Оваа понуда во моментов ќе ја најдете во аптеките на Еурофарм на Плоштад и во т.ц. Рамстор, како и во аптеката Ани Фарм во т.ц. Капитол. За повеќе информации или нарачки, исконтактирајте ги лично Gamarde Macedonia на нивната facebook страна https://www.facebook.com/GamardeORGANIC?fref=pb&hc_location=profile_browser.

Се надевам дека оваа статија ви се допадна и дека успеав да ви помогнам во изборот на вистинскиот производ за вашата кожа.

Би ја завршила оваа статија со мотото на Gamarde: Act green, go for organic!!!

Поздрав
Вики



Comments

  1. Вики здраво,
    Потребна ми е консултација со тебе во однос на овој производ, секако доколку можеш да ми помогнеш.
    На соодветно исчистено лице, наутро нанесувам тоник, па шеа путер на местата на кои имам флеки, па крем за лице од дуња на Hauschka. (кремата ми е одлична)
    Навечер, повторно на исчистено лице ставам тоник и шеа путер, повторно само на местата со флеки. Ноќен крем не користам.
    Флеките кои ги имам не ми се целосно повлечени, но сметам дека се избледени, а можеби и намалени.
    Е сега, кремата од дуња скоро да ми е при крај и би требало да земам нова, па те молам за совет: со оглед на тоа што од самата декларација на производите ти знаеш каква структура има производот, можеш ли да ми кажеш дали оваа дневна крема и серумот (производите од оваа статија) можат да го имаат ефектот кој го постигнувам со шеа путерот и кремата од дуња? Ми треба твоето мислење, за да знам дали да пробам ако навистина избледуваат флеките, а кожата е добро хидрирана во зимските денови, или да останам на претходната испробана комбинација.
    Фала и поздрав

    ReplyDelete
  2. Здраво драга Наташа, несомнено овде станува збор за две одлични колекции и Хаушка и Гамард се убави, природни и доста ефективни колекции. Доколку си задоволна од комбинацијата слободно продолжи така, но доколку сакаш да смениш и да пробаш нешто ново, во тој случај пробај ја Гамард. Јас лично ја користев така да од искуство ти кажувам дека ги намалува флеките на лицето. Јас летно време успеав да ги држам флеките под контрола, да спречам појава на нови, а и оние кои ги имав доста се намалија и тоа ми го рекоа сите кои ме познаваат. Главната состојка во кремите на Гамарде е екстрактот од мечкино грозје кој има одлично избелувачко дејство врз кожата и во добрите креми најчесто оди во комбинација со витаминот Ц за дополнително антиоксидантно дејство. Етеричните масла како босилек, целер, лаванда, горчлив портокал и зимзелена само го зголемуваат ефектот на овие производи. Дневната крема има лесна структура, одлична е како подлога и за шминка, а сепак храни и хидрира, серумот има лесна немасна структура и веднаш се впива во кожата, а ноќната е нешто погуста и побогата. Мене лично многу ми се допадна оваа колекција, но сепак изборот го оставам на тебе. Поздрав драга Наташа.

    ReplyDelete

Post a Comment