Подарок под новогодишната елка: пудра за лице Dr. Hauschka


Здраво на сите,

дефинитивно во предновогодишно расположение, продолжуваме со наградите кои за вас ги подготвија генералните увозници на најдобрите природни и органски козметички линии во Македонија. Во оваа статија една среќна читателка ќе има можност да ја добие пудрата за лице на Dr. Hauschka. Оваа пудра ја имам лично користено, така да освен анализа на состојките во случајов можам да говорам и за ефектот кој го има врз кожата.

Ајде најнапред да ја разгледаме декларацијата на производот.

Water (Aqua), Alcohol, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Anthyllis Vulneraria Extract, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Caprylic/Capric Triglyceride, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Punica Granatum Fruit Extract, Prunus Armeniaca (Apricot) Kernel Oil, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Daucus Carota Sativa (Carrot) Root Extract, Euphorbia Cerifera (Candelilla) Wax, Fragrance (Parfum), Limonene*, Linalool*, Geraniol*, Citronellol*, Benzyl Benzoate*, Benzyl Salicylate*, Farnesol*, Coumarin*, Citral*, Eugenol*, Benzyl Alcohol*, Bentonite, Xanthan Gum, Sodium Cetearyl Sulfate, Silica.
[May contain (+/-) Mica, Iron Oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499), Titanium Dioxide (CI 77891), Ultramarines (CI 77007)].


Од декларацијата може да се забележи дека формулата содржи комбинација од екстракти од калинка и морков, со минерални пигменти и растителни восоци и масла како макадамија, кокос, јојоба и кајсија. Можеме слободно да заклучиме дека производот воопшто не масти, со оглед на тоа што во поголема количина е употребено од маслото од јојоба (кое е едно од најлесните масла и кожата веднаш го препознава) во комбинација со маслото од кокос и Caprylic/Capric Triglyceride. Овие масла имаат лесна структура и кожата веднаш ги апсорбира. Екстрактот од калинка и маслото од макадамија ја задржуваат хидратацијата на кожата и ја штитат од надворешните влијанија.

Како што веќе реков ја имам лично користено оваа пудра и можам да кажам дека на допир воопшто не е масна. Текстурата е многу лесна и без проблам се размачкува на кожата на лицето. Успешно прикрива мали дамки, сенки и зони на црвенило, а сепак не претставува маска на лицето. Друго нешто што многу ми се допадна е што пудрава се прелева со самата кожа (станува еден вид на втора кожа), не остава траги, значи никој нема ни да забележи дека имате пудра. Има јак мирис на билки, типичен за сите козметички производи на Dr. Hauschka.


Генералните увозници на оваа козметика ќе ви ја подарат пудрата бр. 04 која е нешто потемна од онаа мојата на сликата (јас ја користев нијансата 02) и би дошла нешто како лешник боја. Така да доколку имате потемен тен од мојот, оваа пудра ќе биде идеална за вас. Сѐ што треба да направите за да ја добиете оваа пудра е да оставите ваш коментар под самиот текст кој може да се однесува на производите на Dr. Hauschka (доколку сте пробале нешто од нив), или пак општо за тоа каков вид на пудра користите или што е според вас најважно при изборот на една пудра. Имате време од една недела да оставате ваши коментари (до Понеделник 14 декември до 21 часот). Среќниот добитник ќе биде избран по случаен избор.


Со среќа на сите
Вики

Comments

  1. Do sega ne sum gi probala proizvodite na Dr. Hauschka, no mnogu sum slusala za nivniot kvalitet. Bi sakala da ja probam pudrata, a vo idnina i nekoj od kremovite za koi sum cula od poveke korisnici deka se prekrasni . Pri izborot na pudra najvazno e dovolno da pokriva, a da ne izgleda kako maska vrz liceto, da e dovopno trajna i da izgleda prirodno.

    ReplyDelete
  2. Imam probano nekolku pudri od organsko poteklo, no seuste ja nemam pronajdeno vistinskata za mojata koza. Se nadevam deka tokmu Dr.Hauschka e pudrata sto ke mi odgovara.

    ReplyDelete
  3. Od kozmetikata na dr Haushka imam koristeno samo korektor za zal, a sakam da gi probam i drugite proizvodi.Ja koristam novata pudra na bourjois air mat koja ja zemav pred nekolku dena i prilicno sum zadovolna. Inaku imam probano raznorazni pudri od niskobudzetni do visokobudzetni i normalno ne sekogas sum bila zadovolna. Imam mrsno lice koe ne podnesuva sekakva pudra i za kratko vreme na nego se javuva onoj nesakan sjaj na t-zonata.Ovaa pudra bi mi odgovarala zosto ne e masna a jas toa i go baram. Kaj edna pudra baram da bide lesna a dovolno pokrivna za da pokrie nekoja positna akna i crvenilo, da ne izgleda liceto kako cementirano so nea, i da izdrzi barem 4-5 casa bez da svetnam kako lampion :D Isto taka i da ne se preslikuva na oblekata..
    pozdrav :)

    ReplyDelete
  4. Nemam probano nisto od ovaa kozmetika a se spremam veke podolgo vreme. Bas bi bila srekjna dokolku ja dobijam pudrata bidejki ke mozam da si gi kupam i ostanatite raboti.

    ReplyDelete
  5. Go koristam Cleansing cream i mozam da kazam deka e prekrasen.Bi sakala da ja isprobam i ovaa pudra, so ogled da koristam i drugi proizvodi od Dr.Haushka ne se somnevam vo kvalitetite na ovaa pudra.

    ReplyDelete
  6. Неодамна купив крема за лице од Dr Hauschka, иако имам комбинириана кожа(масна Т зона, нормална на другите делови) се одлучив за крема која нуди малку побогата хидратација.Станува збор за Quince Day Cream, има многу интересен цитрусен освежителен мирис.Лицето ми беше дехидрирано, ми се лупеше на челото највеќе, а кремот го спречи тоа веќе од 2риот ден и си ја чувствувам кожата како препородена.На некои со помасна кожа можно е кремот да им е помрсен, бидејќи понекогаш мене на Т зоната не ми го впива целосно, но со оглед на тоа што е зима не ми е на одмет побогата хидратација.Уште подобро беше што кремот одеше со подарок тоник од 30 милилитри, па така за 1045 денари добив 2 производа.Прво си шприцнувам неколку пати од тоникот, а потоа го ставам кремот.

    Во последно време пазам што ставам на лицето и телото,обавезно погледнувам на декларацијата, се трудам да користам органска и природна козметика кога се работи за препаратива и за нешто од декоратива.Па супер би било кога би имало прилика да ја пробам пудрата.

    Многу се радувам кога купувам и добивам козметика,па ако е моја среќа ќе ми биде особено драго, ако не е со здравје нека си ја користи девојката што ќе ја добие.

    ReplyDelete
  7. Od dr .hauska imam samo gel/ kako piling za lice bese mene mi se dopadna togas gi gledav i pudrite no malce ne se kako za moj dzeb pa ne mozev da si dopustam da probam nekoja od pudrite no premnopgu mni se dopadna sostavot koj go citav ... pa moze kle imam srekja da ja probam sega :)

    ReplyDelete
  8. По случаен избор со апликацијата рандом, избран е коментарот бр. 5 односно Елизабета Јанкоска. Ја замолувам да ме исконтактира по приватна порака за подигањето на наградата. Честитам.

    ReplyDelete

Post a Comment