Подарок под новогодишната елка: крема за раце на Aloedermal


Здраво драги мои, како што ви ветив еве стартувам со рубриката во која генералните дистрибутери на повеќе органски и природни козметики во Македонија ве наградуваат. Првата статија од овој циклус и припаѓа на италијанската козметичка куќа ESI со колекцијата Aloedermal. Со оваа козметичката линија за прв пат се запознав во Италија и ме воодушеви едноставноста на формулите на производите за нега на лицето и телото (барем оние кои јас ги имав пробано). Станува збор за една италијанска марка на природни производи специјално формулирани за многу чувствителна кожа, каде е сведен на минимум ризикот од иритации на кожата. Сите производи од оваа марка подлежат на клинички тестирања од страна на Универзитетот во Павиа (Северна Италија). Мора да напоменам дека линијата не е органска, меѓутоа како што реков формулите на самите производи се природни и прекрасно избалансирани и направени според стандардите за органска козметика.

Производот кој го подаруваат е кремата за раце која одлично ќе ви дојде во претстојниот зимски период како заштита од ладното. Ајде најнапред да го разгледаме овој производ и декларацијата и да ја сфатиме неговата намена и состав.

INCI: Aqua, Cetearyl alcohol, Cera alba, Glycerin, Caprylic/capric triglyceride, Prunus amygdalus dulcis oil, Butyrospermum parkii butter, Cetearyl glucoside, Borago officinalis seed oil, Capryloyl glycine, Brassica campestris ( rapeseed ) sterols, Persea gratissima oil, Limnanthes alba seed oil, Aloe barbadensis leaf juice, Chamomilla recutita extract, Melilotus officinalis extract, Malva sylvestris extract, Tocopheryl acetate, Citrus medica limonum oil, Citrus aurantium dulcis oil, Lavandula hybrida oil, Pogostemon cablin oil, Glycyrrhetinic acid, Xanthan gum, Citric acid


Јас ја дефинирам оваа крема како мелем за нежни и негувани раце, затоа што содржи состојки кои дефинитивно се од основна важност за заштита на кожата на рацете од надворешните влијанија. Оваа крема има огромно хранливо дејство врз кожата и одлично ја оддржува нејзината еластичност со оглед на тоа што содржи масла со високо хранливо својство како бадемово, масло од авокадо и масло од борагина. Благодарение на алое вера гелот и екстрактот од камилица, освен хранливо оваа крема има и убаво хидратантно и навлажнувачко дејство врз самата кожа. Една од работите која премногу ми се допаѓа е присуството на фитостероли во самата крема (во декларацијата ќе ги најдете под името  Brassica campestris (rapeseed ) sterols) кои се од огромна важност кога се формулира производ кој за задача има и да ги спречи црвенилата на кожата. Оваа крема исто така содржи и висок процент на шеа путер кој има омекнувачки својства врз самата кожа.


Што се однесува до структурата мора да кажам дека ја немам пробано оваа крема, меѓутоа анализирајки ја декларацијата може да кажам дека има доста густа и кремаста структура благодарение на високо хранливите компоненти како Cetearyl alcohol на втора позиција и шеа путерот на седма позиција. Според мене, структурата е доста масна што е одлично особено ако станува збор за проблематична и многу сува кожа на рацете склона кон црвенила и испукување.

Совет плус: доколку имате навистина сува кожа користете ја оваа крема како ноќен третман. Намачкајте ги рацете со кремата (ставете поголема количина од обично), нанесете врз неа памучни или плетени ракавици и спијте така цела вечер. Наутро кога ќе се разбудите ќе бидете воодушевени од меката, свиленкаста и нежна кожа на рацете.


Е сега, драги мои доаѓа моментот во кој ќе ви објаснам како да ја освоите оваа прекрасна крема. Сѐ што треба да направите е да оставите коментар под самиот текст на блогот кој може да се однесува на козметичката линија Aloedermal, доколку имате пробано нешто од нивните производи, или пак општо за вашиот личен начин на нега на кожата на рацете (како ја негувате кожата на рацете). Имате време од недела дена да коментирате под оваа статија (до Среда 9 декември до 21 часот). Среќниот добитник ќе биде избран по случаен избор.



Со среќа на сите
Вики


Comments

  1. Zdravo, po tvoja preporaka go probav intimniot gel od Aloedermal i mnogu sum zadovolna. Bas bi sakala da ja probam i kremava za race. Pozdrav Ana M.

    ReplyDelete
  2. Za zal dosega nemam probano kozmetika aloedermal a zosto da ne bas bi sakala. Bas dobro bi mi dosla kremata za race vo studenite denovi koi doagjaat. Pozdrav :)

    ReplyDelete
  3. Zdrvao! Moram da kazam deka nemam probano nisto od ova kozmetika, no so kozata na racete definitivno se macam!Znaci od samoto mienje so vodava kako sto ni e vo Skopje tvrda i lete i zime go imam problemot so preterana suva koza, a zime raspukana, na dolnata strana na prstive krajno rapava (kako rende ). Neznam sto nemam probano,de pomasni kremi, puteri , bademovo maslo navecer....stalno se mackam...Bi sakala da ja probam i da vidime kako ke deluva :)

    ReplyDelete
  4. Ovaa krema e najpotrebna ovoj period od godinata. Na Sekoj ke mu bide dobredojdena...pa I na mene :)

    ReplyDelete
  5. Од секогаш сум мачела мака со негата на раце. Бидејќи имам слаба циркулација, одржувањето на негата на раце посебно во овие периоди од годината е вистински предизвик. Ги имам испробано речиси сите видови и брендови на креми за раце но ниедна не ми го решила проблемот со суви раце целосно. Би сакала да ја да ја пробам оваа крема за раце и надежно да ја завршам долгогодишната потрага по идеалната крема.

    ReplyDelete
  6. По случаен избор со апликацијата рандом избран е коментарот број 2 односно Ивана Ристова. Ја замолувам да ме исконтактира по приватна порака за подигањето на наградата. За сите останати не очајувајте, има уште многу убави награди. Поздрав до сите.

    ReplyDelete

Post a Comment