Совршена маска од авокадо за сува кожа и коса


Здраво на сите

пред некој купувајќи намирници во супермаркет наидов на промоција на авокадо и се решив да земам за да си направам сос за шпагети. Она што остана решив да го претворам во една маска, најнапред за косата а потоа (остатокот) и за лицето. Бев воодушевена од резултатите кои ги добив врз косата, верувајте ми беше толку мека што немав потреба ни од балзам (иако секогаш го ставам). Нешто пто многу ми се допадна освен мекоста на косата беше и сјајот кој го добив по сушењето. Ајде најнапред да ви кажам како ја направив.

Земав половина зрело авокадо и го згмечив во еден сад сѐ додека не стана како крема. Му додадов една супена лажица маслиново масло и една супена лажица јогурт. Смесата убаво ја промешав и ја нанесов на благо навлажнета коса околу саат ипол. Смесата која што остана ја искористив како маска на лицето со тоа што додадов и малку свеж сок од лимон (не знам точно колку, исцедив малку во садот со смесата).


После саат ипол ја измив косата како што нормално правам и верувајте уште кога ја миев беше толку мека и лесно се расчешлуваше кога ќе поминев со прстите  низ неа. Иако, како што реков, немаше потреба за балзам јас сепак имам навика да го ставам. Ја исушив косата со фен и еве го резултатот:


Решив дефинитивно барем еднаш месечно да ја правам.

Што се однесува до маската за лице, ја нанесов на убаво исчистено лице на кое претходно направив благ пилинг. Ја држев околу 15 мин. измив со млака вода и кожата ми беше навистина многу мека и мазна.

Доколку имате многу сува кожа или коса во тој случај ви ја советувам оваа маска која навистина ќе направи чуда.

Се надевам дека рецептов ви се допадна и се читаме многу скоро.
Вики

Comments

  1. Kje ja probam maskava na lice, no kje izostavam jogurt. Se prefrlam na veganski lifestyle. Se nadevam kje imam slicen rezultat. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Здраво драга, секако наместо јогурт може да ставиш млеко од соја, ориз или бадемово млеко или пак направи ја само со авокадо, маслиново масло и лимон.Поздрав.

      Delete
  2. Bademovo mleko kade moze da se najde :) ? ekstra maska samo sakam so bademovo da ja pravam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Здраво драга Ангела, може да го најдеш во сите продавници за здрава храна и во поголемите супермаркети како Веро и Рамстор во одделот за здрава храна. Поздрав.

      Delete

Post a Comment