Подарок под новогодишната елка: маскара и молив за очи од Alverde


Здраво на сите,

продолжуваме со новогодишните награди кои за вас ги нудат генералните увозници на најубавите природни и органски козметички линии во Македонија. Овојпат станува збор за декоративна козметика на Alverde (маскара и моливче) кој дарежливо ќе ви ја подари ДМ Маркет. Заводливиот поглед со прекрасни долги трепки е сон на секоја од нас и секогаш сме во потрага по идеалната маскара која ни ветува подолги, погусти и убаво дефинирани трепки. Епа сето тоа ви го нуди и новата маскара од линијата Alverde Doll Lashes, а задоволството е поголемо кога знаеме дека згора на сѐ е природна и органска и може да бидеме сигурни дека убавиот заводлив изглед е квалитетен и пред сѐ сигурен за нашето здравје и убавина.

Како и за сите козметички производи, ајде да ги разгледаме состојките:

Aqua, Alcohol*,  CI 77499, Cetearyl Alcohol, Sorbitol, Parfum**, Hydrolyzed Jojoba Esters, Sodium Cetearyl Sulfate, Ricinus Communis Seed Oil*, Tricaprylin, Charcoal Powder, Rhus Verniciflua Peel Cera, Hectorite, Aloe Barbadensis Leaf Extract*, Simmondsia Chinensis Seed Oil*, Glycine Soja Oil*, Lysolecithin, Xanthan Gum, Jojoba Esters, Tocopherol, Helianthus Annuus Seed Oil, Ascorbyl Palmitate
* ingredients from certified organic agriculture
** from natural essential oils


Од декларацијата може да забележиме дека станува збор за еден комплетно природен производ со состојки од органско потекло. Благодарение на природната боја на третата позиција  CI 77499 оваа маскара има многу интензивна црна боја. На доста убава позиција се наоѓа и рицинусово масло кое не само што му дава убава текстура на производот туку и одлично ги негува трепките така да може да се каже дека добивате двоен ефект: убави интензивни црни трепки кои истовремено се и негувани. Освен рицинусовото масло оваа маскара содржи и масла од јојоба, сончоглед и соја кои се перфектно избалансирани со останатите состојки, како и витамин Е.

Јас неодамна си ја купив оваа маскара и лично многу ја користам во последно време и ја обожавам (затоа има и две маскари на сликата, едната е лично моја а другата е нова неотворена за вас), така да од лично искуство може да ви говорм за ефектот кој го има врз трепките.

Станува збор за маскара која дава фантастична интензивна боја на трепките и на тој начин ги издолжува самите трепки. Одлично ги дефинира, лесно се нанесува и воопшто не ги слепува трепките една до друга, што е одлично со оглед на тоа што поголемиот број на маскари прават таков ефект. Друго нешто што многу ми се допаѓа е што оваа маскара е доста трајна, навистина трае цел ден, и што е најважно не се рони од трепките (не се прават грутки кои паѓаат од самите трепки по повеќе часови носење). Верувајте ми името е баш погодено затоа што дава ефект на трепки како кукличка, нешто слично на трепките на Betty Boop.


Како што веќе напоменав ДМ Маркет ја подарува оваа маскара на една среќна читателка во комплет со црно моливче за очи, за вашиот поглед да биде уште подлабок, поинтензивен и подраматичен. Сѐ што треба да направите е да оставите ваш коментар под оваа статија за козметиката на Alverde (доколку имате нешто пробано), или коментар за тоа каква маскара за очи користите и што ви е најважно при изборот на една маскара.


Може да кометирате во рок од недела дена до Сабота 12 декември до 10 часот. Среќниот добитник ќе биде избран по случаен избор.

Со среќа на сите
Вики

Comments

  1. Otkako ja procitav statijata mozam da zaklucam deka preparatot e so ubav priroden sostav i bas bi sakala da go probam. Imam probano mnogu maskari i nemozam da se pofalam i da izdvojam nekoja marka posebno. A sepak izboorot na maskara e biten za izgledot na ocite. Pozdrav

    ReplyDelete
  2. Imam isprobano dosta proizvodi od ALVERDE (pretezno kremi za lice,nega za kosa) i prezadovolna sum! Dekorativnata kozmetika seuste ne sum imala sansa da ja isprobam no, so ogled na sostavot nesomneno e deka stanuva zbor za ubav proizvod koj definititivno bi sakala da se najde vo mojot neseser! A inaku pri izborot na maskarata definitivno mi e bitno da ima intenzivna boja, da ne gi slepuva trepkite i pravi grutki,a seto toa da izgleda prirodno i da e navistina prirodna e poln pogodok!

    ReplyDelete
  3. Na Alverde mi e omilen eyeline-erot, maskata 5 vo1 za kosa. Go obozuvam prajmerot so sedefast sjaj, mineralnata techna pudra i kremite za lice. Omilena veganska kozmetika so odlicni ceni.
    Tebe Viki te sledam cesto. Napraviv bademovo mleko koristejki go tvojot recept i domasna, homemade vegeta :) Pozdrav,
    Ruzica

    ReplyDelete
  4. Od alverde kozmetikata imam probano nekoi proizvodi i glavno sum zadovolna. Maskarata ja nemam probano a sekako bi sakala da ja imam, stom Viki tvrdi deka e odlicna, so sigurnost e taka. Kako sto i ti samata napomena koja devojka ne bi sakala ubavi i dolgi trepki. Vekje nekoe vreme ja koristam maskarata na bourjois beauty'full volume pa ne bi bilo loso da ja smenam
    PS Redovno te citam i mi se dopagjaat site tvoi postovi koi mnogu se korisni. Se nasociv kon biranje na soodvetna organska kozmetika, nesto na koe predtoa ne obrnuvav mnogu vnimanie i kupuvav se sto ke mi padne v oko
    Pozdarv i sekoe dobro :)

    ReplyDelete
  5. Do sega ne sum koristela proizvodi na Alverde, od maskari sum koristela na Max Factor, Loreal, Bourjois no seuste ne sum ja pronasla idealnata , pa mozebi tokmu ovaa ke e taa :) pozdrav

    ReplyDelete
  6. Poradi toa sto koristam samo organska kozmetika, bi sakala da ja probam ovaa maskara. Se nadevam deka ke mi se dopadne I ke prodolzam I ponatamu da ja koristam.

    ReplyDelete
  7. Од асортиманот на Alverde сум пробала неколку производи (сапун, шампон, купка, регенератор, детски шампон и купка, детска крема, крема за тело, путер за стапала, гел за миење лице, средство за отстранување шминка, рол-он, сенки за очи, молив за очи, маскари, кармини, моливче за уста). Некои производи ми одговарале повеќе, некои помалку, некои воопшто. Сметам дека е индивидуално кој производ би ни одговарал.
    Затоа најважнно е да се пробуваат различни производи, за да се одбере она што најмногу ни одговара, особено што се работи за природна колекција, со пристапни цени.
    Замолувам, доколку некоја читателка на блогот ги користела пудрите на Alverde, да остави коментар, во смисла на нивната покривност, ненесување и размачкување, колку се познаваат на лице итн.
    П.С. Вики, те молам мојот коментар да не биде земен предвид во одбирањето на добитникот, за да не ја намалувам можноста на другите читателки. Јас веќе имам маскара и молив за очи на Alverde.
    Поздрав

    ReplyDelete
  8. Здраво на сите, по случаен избор со апликацијата рандом без да го земам предвид последниот коментар на Наташа (како што и самата напиша) одбран е коментарот бр. 3 односно Ружица Парсонс. Ја замолувам да ме исконтактира по приватна порака за подигнување на наградата.

    ReplyDelete

Post a Comment