Подарок под новогодишната елка: пудра 2 во 1 color and care на Alverde


Еве уште еден подарок од германската марка Alverde која ДМ маркет ќе ја подари на една од вас драги читателки. Станува збор за пудраta 2 во 1 од линијата color and care. Оваа пудра јас лично ја немам користено, меѓутоа за среќа ја користеше сестра ми, така да што се однесува до ефектот на кожата и покривноста овде ќе го изнесам нејзиното искуство.

Најнапред се знае, декларацијата на производот.

Ingredients: Aqua, Glycine Soja Oil*, Simmondsia Chinensis Seed Oil*, Glycerin, Alcohol denat.*, Hydrogenated Vegetable Oil, Talc, Potassium Cetyl Phosphate, Palmitic Acid, Hydrogenated Palm Glycerides, Theobroma Grandiflorum Seed Butter*, Butyrospermum Parkii Butter*, Passiflora Incarnata Seed Oil, Lycium Barbarum Fruit Extract*, Hydrolyzed Hibiscus Esculentus Extract, Camellia Sinensis Leaf Extract, Glycine Soja Germ Extract, Sorbitol, Galactoarabinan, Xanthan Gum, Sodium Levulinate, Lactic Acid, Hydrogenated Lecithin, Sodium Anisate, Helianthus Annuus Seed Oil*, Tocopherol, Dextrin, Parfum**, Limonene**, Linalool**, Citronellol**, Geraniol**, CI 77891, CI 77492, CI 77491


Според декларацијата, мислам дека овој производ е повеќе наменет за оние кои имаат нормална накај сува кожа поради присуството на повеќе видови на масла и поради процентот на истите. Како масла употребени се маслото од соја, масло од јојоба масло од маракуја и сончогледово масло во комбинација со какао путер и шеа путер кои имаат хранливо дејство врз кожата. Маслата убаво се искомбинирани и избалансирани во оваа пудра така да, како производ не би требало да масти и би требало убаво и лесно да се размачкува на кожата. Како екстракти употребени се екстракт од гоџи бобинки и екстракт од хибискус кои имаат и антиоксидантно дејство. Стабилноста на овој производ е оддржан со помош на две состојки Sodium Levulinate и Sodium Anisate кои се од природно потекло и имаат антимикробно дејство.


Откако ја разгледавме декларацијата, ајде да преминеме на структурата и ефектот врз кожата. Како што веќе ви напоменав, сестра ми ја користеше оваа пудра и ми кажа дека како структура е лесна и кожата веднаш ја впива. Покривноста не е многу голема, меѓутоа одлична е за преку ден кога и нема потреба на лицето да се нанесуваат тешки и покривни пудри. Така да оваа пудра на некој начин претставува еден вид на ББ крема. Сестра ми има комбинирана кожа и на почетокот кога ја користеше оваа пудра и беше ок, меѓутоа по извесен период почна да и свети лицето, па затоа ја препорачуваме за оние кои имаат нормална кожа или нормална накај сува.  Мора да напоменам дека овој производ многу убаво ја изедначува бојата на кожата и дава здрав изглед без да отежнува.


Доколку имате нормална кожа и сте во потрага по еден убав производ кој нежно ќе прикрива и ќе биде идеален за вашиот секојдневен изглед за преку ден, во тој случај сте на вистинското место. Сѐ што треба да направите за да го освоите овој производ е да оставите ваш коментар за пудрите на Alverde (доколку ги имате пробано) или пак за тоа што повеќе преферирате кај една пудра, покривност, изедначеност во бојата, лесна структура, природен изглед итн. Слободно оставајте ваши коментари во рок од недела дена (до недела 20 декември до 11 часот). Среќниот добитник ќе биде избран по случаен избор.

Со среќа на сите
Вики


Comments

  1. Ovaa pudra e idealna za mojot tip na koza. Seuste gi nemam koristeno pudrite na Alverde pa bi mozela ovaa da ja probam.

    ReplyDelete
  2. Seuste nemam koristeno pudra od Alverde,a poslednata sto ja koristev bese LOREAL(air wear).Mi bese edna od podobrite,no jas imam malku po izrazena pigmentacija pod ednoto oko i toj del mi e potezok za pokrivanje- nekako go nemav sakaniot efekt(iako predhodno stavam baza za sminka pa puddrata).Kako sto nemam vo momentov zemeno nova ,bas bi sakala da ja imam taa sreka :)

    ReplyDelete
  3. Ja nemam koristeno ovaa pudra, no po opisot mozam da zaklucam deka bi bila idealna za mojata koza, bidejki imam normalna nakaj suva koza. Momentalno ja koristam pudrata na Gosh koja e dosta pokrivna i generalno ne ja koristam preku den bidejki e malku "teshka", pa taka pudrata na Alvedere bi bila idealna za koristenje preku den i dobivanje na priroden izgled.

    ReplyDelete
  4. vanila i crem interesni kombinacii i masla vo pudrta bi trebalo da se proba ^_^

    ReplyDelete
  5. Seuste ne sum gi probala pudrite na alverde, do sega sum koristela od poveke
    razlicni firmi kako max factor, loreal,
    Revlon. Bi sakala da ja probam i ovaa na alverde da sporedam, mozebi e podobra od drugite sto do sega sum gi imala :)

    ReplyDelete
  6. Кај една пудра многу ми е важно да не ми ја суши кожата уште повеќе.Имам премногу сува кожа и потребна ми е постојана хидратација, од друга страна пак не ми се потребни високопокривни пудри од причина што немам никакви проблеми со лицето, туку ми е потребен изедначен тен, а сепак да даде здрав и природен изглед.Во главно преферирам пудри кои се со потечна и воденеста структура, затоа што оние погустите ми ја сушат кожата и ги истакнуваат брчките.
    Немам пробано ништо од Алверде најмногу поради тоа што го нема во градот во кој живеам,но од повеќе ваши постови забележав дека се работи за природна козметика и баш би сакала да разгледам што се имаат при наредната посета на Скопје во ДМ.

    П.С. Вашиот блог е вистинско уживање, го открив по препорака на ќерка ми и многу ми се допаѓа.

    ReplyDelete
  7. По случаен избор со апликацијата рандом избран е третиот коментар, односно оној на Матеа Миланоска. И честитам за наградата и ја поканувам да ме исконтактира по приватна порака за подигнување на наградата.

    ReplyDelete

Post a Comment