Подарок под новогодишната елка: спреј за фиксирање на шминка од Alverde


Здраво на сите,

ова е последна награда која ДМ Маркет ќе ја додели во овој месец на награди за сите вас. Станува збор за спрејот за фиксирање на шминка од органската марка Alverde. Доколку досега сте користеле традиционални производи за фиксирање на шминката и сакате да пробате мешто поприродно, во тој случај продолжете да ја читате статијата. Ајде најнапред да ја разгледаме декларацијата на производот

INCI: Aqua, Alcohol*, Parfum**, Glycerin, Caffeine*, Actinidia Chinensis Fruit Extract*, Foeniculum Vulgare Capillaceum Fruit Extract*, Calendula Officinalis Flower Extract*, Ananas Sativus Fruit Extract*, Hamamelis Virginiana Water*, Lysolecithin, Linalool**, Limonene**, Citral**, Geraniol**, Citronellol**
* ingredients from certified organic agriculture
** from natural essential oils

После водата во декларацијата стои алкохол што е сосема во ред во овој производ, со оглед на тоа што не се мачка врз кожата туку се испрскува и служи за да му помогне на производот подобро да испари, инаку лицето би било мокро од производот. Глицеринот исто така е одличен во оддржување на сенката врз окото, особено ако е сенка во прав, така да доколку сакате ефект на smokey eyes или ставате повеќе слоеви на сенка во прав овој спреј одлично ќе ја задржи. Глицеринот во овој производ ќе ви помогне да ги избегнете оние линии од шминка кога сенката се собира како една линија на окото. Може да испрскате и пред да ја ставите сенката и потоа. Водата од хамамелис има астрингентно дејство врз кожата и одлично помага во оддржувањето на шминката на лицето. Многу ми се допаѓаат екстрактите од невен и ананас во овој производ.


Обично после декларацијата преминуваме секогаш на ефектот и структурата на производот, меѓутоа овојпат не можам да ви кажам ништо со оглед на тоа што го немам пробано овој производ. Јас обично не користам фиксатор за шминка, а понекогаш на нашминкано лице испрскувам термална вода и толку. Меѓутоа, разгледувајќи го составот, производов многу ми се допадна и сметам дека е многу функционален без разлика на тоа што го немам пробано. Сепак многу подобро од класичните производи каде има еден куп на состојки кои не се компатибилни со кожата, или пак воопшто не се биоразградливи.


Како што веќе напоменав, производот е за вас, односно за една среќна девојка која ќе биде избрана по случаен избор. Сѐ што треба да направите е да оставите коментар што правите вие лично за да ви трае шминката подолго. Може да оставите ваш коментар до недела 27 декември до 19 часот.

Со среќа на сите
Вики

Comments

  1. Ajde da se nadevam deka jas ke bidam srekjnata devojka da go dobijam :))))))))

    ReplyDelete
  2. Nikogas ne sum koristela fiksator, no bi mozela da probam :)

    ReplyDelete
  3. За да ја фиксирам шминката користам неколку алтернативи.Доколку ми треба поблаго фиксирање, кога сум излезена пократок временски период,обично ставам транслусцентна или камена пудра. Ми помагаат и да не светнам поради тоа што имам комбинирана кожа, на некој начин ми се неопходни.За вечерни излегувања или за излегувања кои траат и по цел ден , кога ми е потребна поголема поддршка користам спреј за фиксирање на шминката/фиксатор од NYX.Го имам година дена и при крај ми е па добро би било да пробам и нешто ново :)

    ReplyDelete
  4. По случаен избор со апликацијата рандом избран е првиот коментар односно на Ангела 123. Ја поканувам да ме исконтактира по приватна порака за подигнување на наградата. Честитки.

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) blagodarammmm <333....Kako da go podignam podarokottt ???? :))

      Delete

Post a Comment