Неодоливо свежа кожа со новите производи на Alverde


Здраво драги мои,

еве ме со уште една интересна рецензија за два прекрасни производи на германската марка Alverde кои според мене ќе станат хит ова лето: гелот за туширање Jungle Breeze и спрејот за освежување на кожата на телото. Во последниве неколку недели убаво ги истестирав и токму затоа сега ќе ви ги предложам.


1. Гел за туширање Jungle Breeze

Овој гел е дел од новата летна колекција на Alverde и е во ограничени количини. Станува збор за еден благ производ кој слободно може секојдневно да го користите со оглед на тоа што е одлично формулиран. Кожата ја остава навлажнета и мека, без воопшто да суши или затега.

Aqua, Sodium Coco - Sulfate, Glycerin, Coco - Glucoside, Lauryl Glucoside, Sodium Chloride, Malus Domestica Fruit Water*, Citric Acid, Helianthus Annuus Hybrid Oil, Camellia Sinensis Leaf Extract*, Opuntia Ficus - Indica Fruit Extract*, Tocopherol, Glyceryl Oleate, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate, Parfum**, Sodium Benzoate, Limonene**
* ingredients from certified organic agriculture
** from natural essential oils


Како и скоро сите гелови за туширање на оваа марка, како главен сурфактант може да го забележиме Sodium Coco - Sulfate кој е одлично избалансиран од два глукозидни сурфактанти Coco - Glucoside, Lauryl Glucoside. Целта на овие два е најнапред да го ублажат измивачкото дејство на примарниот сурфактант, меѓутоа и да ја омекнат кожата. Исто така глицеринот на трета позиција прави да кожата остане убаво хидрирана и навлажнета, а секако и помека.

Има многу сладок тропски мирис кој одлично одговара за летниот период (спој на манго, папаја, смоква...не можам со точност да дефинирам, меѓутоа дефинитивно благ мирис). Јас најискрено повеќе сакам мирис на кокос или монои кои буквално ме потсетуваат на плажа, меѓутоа морам да кажам дека и овој ми се допадна...затоа вреди секогаш да се проба нешто ново, не се знае кога и што ќе ви се допадне како производ или мирис. Пакувањето е доста интересно со папагал кој дава нота плус на тропикал.


Меѓутоа нешто што најмногу ми се допадна е ефектот врз кожата и фактот што може да се користи често (па дури и двапати дневно доколку сте на одмор на плажа или сте се препотиле одејќи по жешкото и имате потреба од туширање) бидејќи навистина освежува и ја прави кожата многу мека. Одличен е и за оние девојки или момци кои имаат посува и чувствителна кожа.

2. Спреј за тело Refreshing Body Splash на Alverde

Овој производ ми стана дефинитивно омилен за ова лето. Станува збор за еден многу лесен и пријатен спреј за тело кој освежува и (доколку го ставите во фрижидер) разладува. Со оглед на тоа што летен период јас секогаш користам исклучиво путери или масла (или креми направени од мене со голем процент на путери и масла) кои е најдобро да се нанесуваат на благо навлажнета кожа, овој спреј ми дојде како кец на десетка. По туширањето, најнапред испрскувам од овој спреј и врз него нанесувам некое масло или домашен крем путер. На овој начин сум добила свежина и хидратација од самиот спреј со хранливо дејство на маслата или путерите.


Може слободно да го испраскувате врз кожата секогаш кога ќе имате потреба од нов бран свежина. Со оглед на тоа што содржи алкохол на втора позиција, не би ви препорачала да го користите на плажа директно под сончева светлина, меѓутоа во текот на денот секако слободно употребувајте го кога сакате.

Има убава формула каде има голем процент на глицерин кој омекнува, потоа бетаин и екстракт од камелија. Има преубав свеж мирис кој мене лично многу ми се допаѓа. Доаѓа во пластично шишенце од 100 мл. со распрскувач кое е многу комотно за употреба а и за носење во ташна на пример.


Јас честопати кога сум дома и ми е топло, испрскувам од овој спреј и навистина има големо освежувачко дејство врз кожата.

Ете драги мои, ова се моите два предлози за бран свежина на вашата кожа во воие летни и жешки денови. Дали веќе имате пробано некој од овие два производи и како ви се даапднал???
Оставете ваш коментар под статијата.

Поздрав
Вики


Comments